søndag 12. juli 2015

En oppdatering

Hei alle dere som leser min lille blogg!

Som dere ser har jeg lagt inn anmeldelser av noen bøker jeg har lest for Uprisen i det siste. Etter noen måneder pause fordi jeg ble lei av bloggen har jeg bestemt meg for å begynne med skrivingen på nytt. For at jeg ikke skal miste interessen har jeg gjort små endringer på bloggen som bla. ny design og nytt konsept. Før var bloggen min en bokblogg, nå er den en "skriveblogg". I tilegg til å lese og skrive om bøker liker jeg å skrive. Ja, skrive om alt som interesserer meg. Så etterhvert har jeg tenkt å skrive om samfunnsrelaterte saker som fenger meg og kanskje legge inn noen av novellene jeg har skrevet men jeg blir å forsette med anmeldelsene.

Mens jeg har vært borte har jeg skrevet noen anmeldelser på bokbloggen til biblioteket her på Finnsnes.
Her

Jeg har ikke så mange faste lesere, kun titalls mennesker som titter på noen av anmeldelsene mine av og til. Men jeg er fornøyd, for hele ideen min med å ha en egen blogg var ikke mange lesere og å bli "populær" men at jeg skulle ha en plass der jeg kunne få alt som er på hjernen min skrevet ned. For det klør i fingrene etter å skrive noe. Noe som helst!

Until next time! :D

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bakgrunn