tirsdag 8. april 2014

Litt info :)

Velkommen til min blogg!

Multis libris er for deg som er bokstavelig betatt av bøker. Jeg blir å poste forskjellige bokanmeldelser, lesetips og forskjellige nyheter innen litteraturfronten.

Jeg som skriver denne bloggen er fjorten år gamle Zuhayr. Jeg kommer opprinnelig fra Somalia men har bodd i Norge nesten hele livet mitt. Jeg ble ordentlig interessert i bøker først i 6. klassen men helt siden jeg kunne lese har jeg lett etter lesestoff. Jeg har lest alt fra romaner og urban fantasy til "voksen" bøker. Bloggen handler hovedsaklig om bøker, bøker og mer bøker (det eneste som er bedre enn bøker er jo enda flere bøker). Jeg er selverklært språknerd og bibliofil. Jeg leser for det aller meste romaner og fantasy, men prøver stadig å utvide horisonten min med andre sjangre. For å vite mer om meg, se "hvem er jeg".

Navnet på bloggen er egentlig helt tilfeldig, men jeg har jo stor fascinasjon for det latinske språketså det kan nok blitt påvirket av det. Multis libris er det latinske ordet for mange bøker.

For å få tak i meg, send meg en e-post på zuhayrabdi@gmail.com

Blogges :)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bakgrunn